Dagen med stort D

Nu är dagen kommen, dagen med stort D. Dagen då jag kan börja titulera mig som sjuksköterska. Du är så efterlängtad och välkommen. Grattis till mig, fy fan vad jag är bra! Lyckan är nästan total, det blir mycket känslor på en och samma gång. Om du, älskade lillebror hade varit här denna dagen och firat den tillsammans med mig och alla andra. Det hade varit ren och skär lycka, som hade satt sig in till benmärgen och inte försvunnit därifrån på väldigt länge. Men det var längesedan nu jag kände mig så lycklig, och det kommer dröja. Jag kan aldrig bli helt lycklig om inte i du finns. Himlen får vänta, men du finns alltid med mig <3


Kommentarer
Postat av: Anneli Sunnari

Ett stort grattis till din examen! :-) Lycka till i ditt kommande yrke! :-)

2012-06-08 @ 09:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0