VG

Är i en lyckobubbla, och jag skiter i om inte lyckan tränger sig igenom hela mig för känslan för det hela är skön och lättnad! Anledningen till denna lyckobubbla är att mitt skötebarn, c-uppsatsen fick det finaste betyget man kan få, VG mina damer och herrar, VG! Känn på den! Jag och mina trogna vän klarade det hela vägen igenom, som avslutning så slog vi till med ett VG på opponeringen också, vi drogs med av flowet som c-uppsatsen gav och fortsatte leverera! Nu väntar endast en termin kvar av ssk-programmet, inte ens ett halv år kvar till examen och det finns ingen som kan vara mer taggad än jag inför dessa månader! Kom an, ge mig tentor, föreläsningar dagarna långa, för just nu känns det som inget kan stoppa mig. Jag får helt enkelt inse att jag är bättre än vad jag tror om mig själv, ta fram detta när allt det jobbiga tar över. Kan knappt stå ut med att det kommer dröja två veckor till tills jag får träffa mina underbara föräldrar. Men jag vet att de har det bra och att de njuter så det gör längtan lite bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0