Solen värmer oss här nere

Här värmer solen så skönt, fåglarna sjunger så vackert i bakgrunden. En humla och en fluga surrar förbi, en myra kryper omkring. Alla tre är ett tecken på att våren är här. Det är så lugnt och fint här vid dig lillebror, skulle kunna sitta här hur länge som helst. Jag vet att du skulle tycka att det var alldeles för stilla här, för i ditt liv så fanns det inte något som hette en lugn stund. Men vart du nu än är så tror jag att det är lite lugnare än vad det var här nere, jag vet att du har det bra, kanske bättre! Men jag är egoistisk och tänker på mig själv, för jag vill ju ha dig här, bredvid mig! Inte under marken, borta.
Här är det fint, lugnt och stilla! Jag saknar och älskar dig lillebror!


Kommentarer
Postat av: Frida Axelsson

Starka fina Frida, du är fantastisk på alla sätt och jag tänker på dej ofta! Styrkekram till dej

2012-04-04 @ 22:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0