Stunder av kärlek

Livet är tufft, det är inte rättvist, det är förjävligt! Har aldrig förstått mig på människor som mått dåligt förut, eftersom jag själv ser så positivt på saker och ting. Men nu förstår jag vad det är de människorna går igenom, att det inte bara är att tänka positivt, när det absolut inte finns något positivt att tänka på! Det är obeskrivligt. Som tur är finns det fina vänner runt omkring mig. Utan dem och min otroligt fina familj skulle det aldrig ha fungerat! Dom första dagarna hade vi inte kommit upp ur sängen, fått i oss mat om det inte vore för dem! Just nu befinner jag mig hos en av alla de kära och det är stunder som dessa som gör att livet blir lite lättare att leva!


Kommentarer
Postat av: Manda

Du skriver så vackert Frida, Du ÄR vacker.

2011-10-20 @ 20:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0