Du som gått vid min sida säg mig, verkar jag tyngre nu.

Jag är så långt ifrån dig, som i ett annat land fast nära ditt
Mitt hopp finns i morgondagen, jag försöker somna om för
kanske gör morgondagen allt annorlunda
När jag mår som sämst, känns det som du finns vid min sida precis som jag fanns för dig
när du var svag, då var jag stark för din skull
Om jag bara hade vetat att det var din tur att gå,
Jag skulle gjort vad som helst, för att en sista gång se ditt vackra ansikte,
höra din mjuka lena röst
Bara en gång till, så jag kunde få berätta precis allt vad du betyder för mig
För att klara mig igenom detta är min tro att livet är så mycket bättre där du är nu,
Vart du än är kommer du föralltid ha den största platsen i mitt hjärta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0