När tryggheten är här rasar mina murar.

Jag låter mig känna, låter verkligheten komma ikapp. Allt det som jag inte vågar släppa fram, vågar inse när inte du är här. Det släpper jag, för hos dig är jag trygg. Jag är inte den som du valde att leva med, jag förändras liksom du, tillsammans ska vi hitta ett sätt som fungerar. Jag visste inte att du var så fin, så bra för mig, visste aldrig att just din famn skulle vara min trygghet. Du ger så mycket, allt det jag behöver just nu. Men även min famn blir din trygghet när dina murar rasar.
Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Isabell

<3

2011-11-18 @ 15:14:54
Postat av: Elin W

Åh vilken fin blogg Frida!

Och vilket kort sen! Snygga som få :)

Kram Elin

2011-11-21 @ 11:19:59
Postat av: Frida

Tack Elin! Ja visst är det, synd att det är så gammalt ;) Kram (och krama Ebbe från mig med)

2011-11-21 @ 13:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0