Jul

Dagarna har gått, precis som vilka dagar som helst. Men lördagen kallades för julafton, söndagen för juldagen och måndagen för annandagen. Dagar som annars och även nu varit en tid att umgås lite extra mycket med de som ligger närmast hjärtat. Men det var så tomt, så otroligt tomt utan dig. Jag tänker ibland på hur jag ska kunna klara av detta, hur jag ska kunna fortsätta att leva mitt liv utan dig. Ibland önskar jag att jag också bara försvann så att jag fick vara med dig, men det är när jag är svag. När jag är lite starkare inser jag att jag har mycket kvar att göra i livet, att jag har många här som jag älskar och inte vill gå miste om. Men ibland spelar det ingen roll känns det som, för det enda jag vill är att vara med dig! En natt drömde jag om dig, vi kramade varandra, jag blev alldeles varm inombords, jag kunde känna värmen från dig. Varför är drömmarna och minnena det närmsta jag kommer dig? Det var tomt att ta kort framför granen, jag var själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0