regn

Jaha då sitter man har, har precis kollat klart på filmen om Benjamin Buttom. Den fick helt klart godkänt. Men det var inte så att tårarna rann som de gjorde igår när jag kollade på Australia. Inte för att tårarna avgör hur bra en film är men det visar ju att man har dragits med av handlingen och att man kan leva sig in i filmen. Det är verkligen uschligt väder så det hade inte gjort något att få vara kvar i skolan lite längre idag. eller det hade väl inte varit så roligt det heller men det hade ju varit trevligt att ha någon att tala med. N jobbar eftermiddag den här veckan sådet är väldigt tomt i hans lya. Funderar på att städa eller blir det en till film, eller ska jag helt emkelt ta tagi mitt liv och försöka gå  bort de där kärlekskilona.. Mm det är svårt val, tyckerdde sitter så fint på min mage, en film i detta mysväder vore ju underbart, städa är väl det som lockar minst tror jag. Förriktigt så stökigt är det inte. Jag hinner ju faktiskt göra allt jag funderat på, så det som ska bestämmas är ju turordningen. Nej ut och rensa huvudet lite från alla drömmar vi har han och jag!
Jag älskar honom <3
f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0