Han

Jag har hittat den rätta, jag har funnit mig själv med honom
Han kommer att finnas i mitt liv, vi lever som ett
Han är oersättlig
När han gråter, torkar jag hans tårar
När han är rädd, finns jag där för honom
Jag kommer finnas vid hans sida från denna stund, Han kommer föralltid vara en del av mig


Han är min sanning, min mening
Han är den som får mig hoppas och tro igen
Han finns där när jag som mest behöver honom
Det är helt otroligt, för det är så Han är
Det finns inget att återvända till för Han är allt jag har


I alla mina drömmar är Du nära, så otroligt nära
Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till Dig
Det finns ingen som lockat mitt hjärta så underbart

 N <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0