ensam

Jaha, då har jag fördrivit tiden med att kolla på Patrik 1,5 eftersom N inte var hemma, som han skulle vara. En annars väldigt bra film med rolig handling :) Men han kom hem i 30 min iaf innan han åkte och träna, kul att se hur han ser ut faktiskt, nästan så att man glömmer det mellan varvena, men bara nästan. Hmm, varör kan inte bara vi träffas varje dag som alla andra normoala mäniskor. Varför ska jag bli sur när han hittar på något och inte har tud för mig. När vårat förhållande egentligen grundas efter vad jag har i skolan och när jag har min fotboll.. Aja, det är iaf tråkigt att inte kunna träffa honom lika mycket som jag vill men snart får vi ses varje dag :)

Mamma ringde precis, fick mig på lite bättre humör. Hon berättade att David hade blivit uttagen till landslagsläger, bra han är min bror! Hon berättade också att vi ska möta Kif-Örebro i Svenska-Cupen matchen omgång 3 hemma på Lekevi. Vilket ska bli hur kul som helst att få möta ettt allsvensktlag!!
Nej, ja får väl samla ihop mig själv och åka och handla lite mat, men den får hennr i huset faktiskt tillaga själv, tror jag iaf.
f

Kommentarer
Postat av: Julia

Klagar du på att ni ses sällan? Kallar du mig och ted onormala som ses så sällan? va? va? va? :P

2009-05-08 @ 20:02:54
Postat av: Frida

Ja visste att du skulle kommentera det, nej men självklart tycker jag inte det. Men när man har chansen att träffas ska man göra det :)

2009-05-08 @ 22:46:05
Postat av: Julia

haha ;) du känner mig så väl

2009-05-09 @ 13:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0