Bra känsla

Dagen igår gick väldigt fort, hjälpte mamma i trädgården, planterade blommor till våran balkong (i Kga), kolla in Gullspång nya butik, gjorde ett besök på Gullmovallen. Och Ja, jag blev sugen att göra comeback på Gullmovalens A-plan men då förusätter det att alla vi gamla börjar spela igen så att det blir som förr. Känslan av att komma ner till träning och match, det var speciellt och det var bra. VAr det bättre förr? Nej faktiskt inte allt, mitt liv har förändrats mycket och jag tror och hoppas (jag vet) verkligen att jag har träffat Mr.Big. Han är allt jag vill ha och han gör mig lycklig, Han är Mr.Niklas! Så igår eftermiddag blev det en sväng till hans föräldrars stuga, väldigt trevligt ställe, väldigt trevliga människor :) Efter lite gott grillat bar det iväg till Kga och Ns kompisar, Lite fiske och kyla innan det blev natta och sömn.

Idag vankas det tattuering för Ns vänner, jag hoppas på en dag i solen men vi får se vad vädergudarna bjuder på. Antar att vi ska tvätta bilen också. Nehe, nu pepe det från balkongen något om frukost så det är väl bäst att fixa det :)
Idag fyller jonnis år, får se om det blir en sväng till Gsp för at fira och återigen grilla!
Take care. f



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0