Välkommen till min nya blogg!

Blogga kanske vore något för mig, ja det är ju iaf värt ett försök..
En tidig morgon allt för att skjutsa honom till jobbet klockan ringde 05.26. inte pigg. Men upp och iväg, hem och sova.Fick för mig för några minuter att jag skulle ta en promenad men jag är en vanlig människa och vanliga människor går inte ut och går kl.06.00 en ledig dag! Så sängen och nyhetsmorgon passa mig bättre. Blev inte så lång sömn då klockan återigen ringde 07.14, nu dags för att ta det gula till bilprovningen. Eftersom N jobbar så fick jag uppdraget, klart man ställer upp (känns även lite vuxet måste jag erkänna såhär i efterhand). Det gick bra. Han som jobbade där förklarade lite för mig va som skulle göras, jag nickade och svara glatt att det ska ordnas. Hmm, förstod jag egetligen vad han sa.. Nej! Men men, tänkte jag för mig själv, man får väl en lapp på slutet iaf där det står vad som är fel..

Hemma igen väntar på att ta de gulabussarna till k-hamn för att sedan byta till nybble, sedan kommer pappa och slutstationen blir hemorten Gullspång. Ska faktiskt bli skönt att komma hem ett tag, vär väldigt länge sedan nu känns det som. saknar. men kommer sakna honom, men jag åker ju upp tillstugan imorgon oc då träffas vi :)
Tack och hej för denna gång. F
(det var ju inte så pjåkigt det här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0