Som stenen i mitt hjärta.

Det är som en kalldusch, som sveper över mig när jag minst anar det, den gör mig svag, så oerhört svag! På idol i fredags var det en tjej som sjöng en låt som vi spelade för dig på din begravning - Utan dina andetag. Det var så otroligt vackert, minnesbilderna från begravningen kom upp och tog mina andetag. Just i dom stunderna, när marken försvinner från mina fötter, har jag så svårt att förstå hur jag någonsin ska kunna resa mig igen, utan dina andetag vid min sida, utan din närhet, din kärleksfulla närhet. Hur ska det gå, hur ska man någonsin igen kunna gå tillbaka till livet.


Kommentarer
Postat av: Zara

Väldigt fint!

2011-10-17 @ 10:27:14
Postat av: Maja

Va fin stenen va gumman. Tänker på dig o finns alltid här för dig <3

2011-10-17 @ 11:03:43
Postat av: Josefin Bertilsson

Så oerhört vacker sten Frida! Jag blir tårögd av dina texter, de berör mig verkligen! Jag tänker på er, hälsa familjen!

2011-10-19 @ 21:28:35
Postat av: Frida

Tack alla söta ni! Allt stöd betyder så mycket!

2011-10-20 @ 18:41:17
Postat av: Anneli Sunnari

Den låten är fruktansvärt vacker! Man bli alldeles tagen utav texten och själva melodin.. Min svägerska sjöng den på min dotters dop i våras...den låten har alltid betytt mkt för mig..



2011-10-24 @ 21:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0