Att leva utan dina andetag får mina att försvinna

Man vill inte fortsätta ett liv utan honom, men man vill fortsätta det liv som man har påbörjat, det liv som man har så mycket drömmar om. Det är som att vara två personer, där en del av mig bara vill framåt, men den delen som förstår vad som hänt vill bara stanna tiden, gå bakåt och göra allting ogjort, den delen vill inte fortsätta. Inte så att jag inte vill leva längre, för tro mig det vill jag. Men mitt nya sätt att leva är så nytt, så otroligt annorlunda mot vad jag vill. Det är ett liv som jag tidigare aldrig ens funderat på att leva. Allt detta mot min egen vilja, livet mot mig, vi ska försöka komma överens om ett nytt sätt. Det är tufft, så fruktansvärt tufft, ibland outhärdligt.
Jag är halv utan dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Jag kan inte ens föreställa mig om hur ett liv utan min syster skulle vara! Vilken stark människa du är! Jag sänder alla mina styrkekramar till dig!

2011-10-27 @ 12:45:38
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack för din fina omtanke!

2011-10-27 @ 15:09:58
Postat av: m'

Vad ska du göra i helgen?:)

2011-10-28 @ 16:17:19
URL: http://maliten.blogg.se/
Postat av: Elin

Kan inte sluta gråta när jag läser din blogg! Du skriver så himla fint Frida. Ta hand om dig, stora kramar.

2011-11-03 @ 23:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0