Är det nu jag blir en änglasyster?

Nu har du fått din sten lillebror. Det var jag som ville att stenen skulle vara formad som ett hjärta, jag tyckte att den formen symboliserade dig/oss allra bäst. Även fast stenen är din så är det ju för oss den finns. Mera passande hade varit en stjärna, för det var precis vad du var, en stjärna i början på sin karriär. Du var en stjärna för mig, för många, men mest av allt var du mitt hjärta! Varför var det inte bara en olycka, Varför blev det en singel-dödsolycka? Blir så arg, det darrar inom mig, för att du inte längre finns, för att du inte kommer att få uppleva mer, för att du går miste om livet, ditt liv som du precis börjat leva!
När livet var precis som det ska vara.

Kommentarer
Postat av: JK

<3 föralltid Frida

2011-10-14 @ 18:41:00
Postat av: Johanna G

<3

2011-10-14 @ 20:47:14
Postat av: Frida

hjärta

2011-10-20 @ 18:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0