Pappas dag

Idag är det våran älskade, finaste pappas dag. Jag vet hur mycket pappa betyder för dig, hur mycket du betyder för honom. Hur stolt han var/är över dig i dina stora prestationer, hur engagerad han var i dig, att han alltid ville dig väl. Ert förhållande var så speciellt, du älskade att reta och skoja med pappa och pappa blev alltid sur, men ni båda visste innerst inne att orden inte kom från hjärtat, ni visste bara inte hur ni skulle visa för varandra vad hjärtat egentligen ville säga. Det var ert sätt, då irriterade jag mig på det, tyckte att ni var jobbiga, ni var tvungna att vara varandras motpoler, men ert delade intresse för sport, bandy men framförallt hockey och Färjestad, det var så sammansvetsat, i det var ni ett! Jag kunde aldrig ana att jag skulle sakna det så himla mycket! Jag saknar att du inte finns här en dag som denna, att du inte ens visste att det var farsdag, att du inte hade ordnat present, att jag blev irriterad att jag alltid skulle fixa allt! Jag saknar det, jag skulle vilja vara irriterad för att behöva fixa allting för att du glömmer och inte har koll, nu fixar jag utan att vara irriterad, för jag har ingen att vara irriterad på! Jag saknar det, jag saknar DIG!


Kommentarer
Postat av: Maja

<3

2011-11-14 @ 22:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0