Min dröm

Jag drömmer väldigt mycket på nätterna, främst om David att han lever. Är så glad att jag drömmer sådana drömmar, glada drömmar om oss. Mår bra av dom för en stund.. Det värsta ät i slutet av drömmen, för på ett eller annat sätt så kommer det fram att han inte lever.. Det är tufft att sanningen slår till även i drömmen.. Men under drömmen när han lever, skulle göra vad som helst för att det var sant.. Antar att mina drömmar blir så eftersom jag i verkligheten inte riktigt förstått att det är sant.. Drömmarna är ju faktiskt kroppens sätt att berabeta tankarna.. Idag vaknade jag med en bra känsla i kroppen, vill så gärna att den stannar, behöver lite positiv tänkande, behöver må bra för en liten stund! Måste försöka glädjas åt det man har.. Försöka! Vi ses snart på en annan plats, tills dess ses vi i drömmarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0