Hemma

Livet vill mig inte väl, så skulle man kunna sammanfatta det.. Förlorat en bror och Rihanna väljer att ställa in konserten 10 min innan start! Nej, det var inte på grund av mitt öde som Rihanna ställde in konserten, det var för hennes eget.. Och att förlora David går inte ens att jämföra med den inställda konserten, då konserten enbart framkallade besvikna känslor! Davids bortgång var mer än en besvikelse, det är en livslång smärta! Jag skulle kunna betalat flera tusen miljoner för att missa hennes konserter om jag bara fick ha David här!
Men nu blev det ju inte så. Får väl ändå ta fram det bra i Stockholm, min svägerska (det lät gammalt, hon är inte gammal, hon är jätte söt) som jag fick träffa och andra fina bekantskaper! Tanken med resan var ju att skingra tankarna för en stund.. Men det kan man ju göra genom att spendera en hel dag på universitetet också..
Känner på mig att helgen kommer att bli tuff..
(så här bra platser hade vi iaf)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0