Min dröm är du, min verklighet den är en mardröm

När jag drömmer är det om dig, nu det sista så handlar allt om att du kommer tillbaka från den andra sidan på olika sätt. Jag blir så glad och även fast jag sover känns lyckoruset i hela kroppen, jag vill bara skrika rakt ut så att alla hör att du lever igen! Men när morgonen kommer och jag vaknar till måste jag skilja på dröm och verklighet, då inser jag att du min ängel är min dröm, min verklighet blir istället det hemskaste av mardrömmar! Jag saknar dig, men orden är så små för att kunna beskriv dess egentliga innebörd. Inga ord räcker till för att kunna beskriva vad jag känner. Du fattas mig lillebror!


Kommentarer
Postat av: Amanda

<3 Livet är så orättvist

2011-12-04 @ 09:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0