Besked

Idag har jag/vi varit med om något fruktansvärt, svart på vitt har vi fått konstaterat vad som hände vår älskade son och lillebror! Det är inte mänskligt, det som mina ögon läste och mina öron hörde, om det fanns någon cell kvar i min kropp som klarat sig från smärtan så är alla celler från och med idag smärtpåverkade, utan tvekan! Men om man får säga, och om det kan vara skönt att få allting konstaterat, så var det det. Ingen kan någonsin konstatera till 100% varför, man man kan tro. Det ger mig ett lugn, ett lugn som jag inte känt på fem och en halv månad. Smärtan och saknaden är fortfarande kvar, men "förklaringen" ger mig idag ett lugn. Men självklart önskar jag att jag hade haft dig här, älskade lillebror jag hoppas du finner ro, tills dagen vi ses igen.


Kommentarer
Postat av: Maja

<3 <3

2011-12-17 @ 13:15:49
Postat av: Manda

<3 Tänker på er!

2011-12-18 @ 09:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0