Kärlekens helg.

Har ingen vidare lust att skriva om den andra delen av sommaren, den hemska delen. Gör det en dag när jag har ork.
Har istället njutit av god mat med nära och kära. Suger åt mig all kraft man får av att umgås med dem som står en närmast. Jag har även hunnit med att sy, något som jag verkligen älskar! Kreativiteten var på topp och jag är väldigt nöjd med mina resultat. Har precis lärt mig att virka också, vilket är lättare att göra då man inte har en symaskin tillgänglig hela tiden. Att virka kan vara det roligaste jag gjort på länge, det är lite som terapi och jag tror att resultatet kommer att bli riktigt bra. Eftersom virkningen tar upp ganska stordel av min fritid så finns det nu väldigt mycket garn och virknålar i våran lilla lya. Så jag hittade en jättefin näverlåda hemma hos farmor och farfar som de tänkte slänga, men jag räddade dens liv (jag gjorde om den lite så att den passade in här hemma).
image description
image description

Kommentarer
Postat av: Zara

Jättefin liten låda ju!

2011-10-10 @ 10:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0