Varför?

Det är så mycket varför David. Varför blev det såhär? Varför blev det inte bara en olycka? Varför valde bilen att sluta fungera just där? Varför hade du inte en chans? Varför ringde jag inte till dig den dagen? Varför får inte du vara med oss? Varför?
Så otroligt många varför, men inga svar.. Alla dessa varför för en bara djupare ner i sin sorg, det vet jag.. Men det känns som att vi är skapta så, att vi ska ha svar på allting. Vi kan inte acceptera att det inte finns svar på endel saker.. Jag kommer ALDRIG någonsin acceptera att det inte finns svar på dessa frågor, jag kommer ALDRIG acceptera att du inte längre finns här med mig, oss. Men något jag tvingas till är att lära mig att leva med det. Livet tvingar mig..
Kärlek utan gränser, en änglasyster jag blev..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0