tisdag

ännu en efterlängtad sovmorgon avklarad, det är verkligen svårt att ta sig upp från den nya helt fantastiska sängen. det finns otroligt mycket att göra här hemma, det sägs att "dammtussar under sängen är änglarnas tofflor" och änglarna har nu väldigt länge fått värma sina fötter så nu var det dags för dammtrasa, dammsugare och moppen att göra sitt med hjälp av deras bästa vän. vi jobbar väldigt bra ihop, så bra att det nu blänker här hemma!
jag skrev i mitt förra inlägg (för väldigt länge sedan) om den eviga längtan, på tur då var min efterlägtade 20 årsdag. den är nu avklarad och jag känner mig lite klokare för varje år som går. det blev en fantastisk helg med firande och trivsamhet med de närmaste. sen kom jul och nyår de passerade lika snabbt som om man hyperventilerade i några minuter. man lever i stunden men när stunden är fantastisk går den alldeles för fort. men denna jul och med en fantastisk snäll pojkvän så har man nya upplevelser att se fram emot, den 18 mars far vi!
livet är vad som händer just här och nu, stanna och njut.
f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0